Biológiai, alternatív fogászat lényege

Biológiai, alternatív fogászat

A biológiai fogászat összefüggő egésznek tekinti az emberi szervezetet, természetesen a benne lejátszódó folyamatokkal együtt. Minden foghoz tartozik egy szerv, izület, belső elválasztású mirigy, érzés, stb. Ezek a részek kölcsönhatásban vannak egymással, így ha valamelyik elem nem normális működésű, kihat a másik elemre. A biológiai fogorvoslás tehát a gyógyításnál megelőzésnél ezeket az irányelveket veszi figyelembe. Próbálja visszaadni a szervezet egyensúlyát, megvizsgálja a kérdéses beteg fogak kapcsolatrendszerét is.
Tehát a biológiai szemléletű fogorvos ezen összefüggéseket vizsgálja, és az önszabályozó mechanizmusok támogatásával hat a tünetek megszüntetése érdekében, miközben a fogat hagyományos, legkorszerűbb technikával és módszerekkel ellátja úgy, hogy az egész szervezetre való káros behatásokat minimalizálja. A tüneteket, információkat szintetizálva, összefüggéseket keresve jut el a betegség okához. Ezen komplex szemlélettel feltárhatók a fogágy betegségei, az állkapocs izületi, illetve a fogbetegségek okai, valamint kideríthetők bizonyos krónikus betegségek (allergiás, izületi, anyagcsere, bőrbetegségek stb. okai). A beteg aktív együttműködése elengedhetetlen a gyógyuláshoz. Az orvos utasításainak betartásán túl fontos a szerek beszedése, életmód, táplálkozási szokások megváltoztatása, valamint a tünetek okainak megértése és a saját felelősség felismerése is.

Cantante Barcelona down comforter riemchen soham Yoga Autochip autóalkatrész szőnyegjavítás eap, employee assistance program autósiskola budapest bars, pubs in Budapest Cantante Barcelona, down comforter, Riemchen, Soham yoga Barcelona, best Bar and pub Budapest, chiptuning, autóalkatrész, EAP